Go to content
TMC Group N.V.

TMC Group N.V.

Hieronder vindt u informatie uit het register openbaarmaking voorwetenschap. Deze informatie is door de organisatie verstrekt.

Publicatie datum 21 aug 2008 - 07:53
Statutaire naam TMC Group N.V.
Titel TMC Group realiseert groei van 96% eerste helft van 2008
Bericht KERNPUNTEN: • Groei in opbrengsten van 96% door diversificatie in competenties, de acquisitie van Adapté, klantenspreiding en customer intimacy • Groei in opbrengsten exclusief acquisitie van Adapté: 48% • Verdubbeling bruto marge. Bruto marge toename naar 35,8% van de opbrengsten (2007: 35,0%) • Bedrijfsresultaat bedraagt Eur 3,1 miljoen (2007: Eur 2,0 miljoen); een toename van 59% • 60-tal nieuwe klanten in 2008 • Start-ups van 2007 en businesscel-splitsing van eind 2007 naar regio en competentie krijgen momentum • Investeringen in locaties en account management ter ondersteuning van verdere groei • Strategische samenwerking met Boer & Croon op gebied van Microsoft Axapta – ICT-projecten • TMC ERP Professionals benoemd tot SAP Consulting Services Partner • Intensiteit van de strategische samenwerking met TNO neemt toe • Samenwerkingsverband tussen Adapté West B.V. en Iv-Infra B.V., op basis van Europese aanbesteding overheidsopdrachten, voor levering van multidisciplinaire ingenieursdiensten voor Gemeente Amstelveen Thijs Manders, CEO van TMC Group N.V. over de performance eerste helft van 2008: Onze focus op klantenspreiding en de diversificatie in competenties, waarmee we voor ons nieuwe kansrijke markten kunnen bedienen, hebben in hoge mate bijgedragen aan onze sterke groei in het eerste halfjaar en daarmee haar werking bewezen. Tevens zien we dat onze werkondernemers, actief binnen strategische projecten bij onze klanten, zorgen voor continuïteit en een verbeterde klantintimiteit. Dit blijkt ook uit de continuïteit van onze preferred supplier status bij een groot aantal klanten. Ondanks rationaliseringsslagen bij onze klanten blijven we goed in het zadel zitten. Het blijven investeren in account management en celdirectie is cruciaal voor het creëren van het juiste fundament voor onze ondernemingsfilosofie en onze groeipotentie. De kwaliteit en intensiteit van de relatie met werkondernemer en klant is daarbij met name in deze marktsituatie essentieel."