Go to content
Attention:

AFM Portaal en AFM-website niet bereikbaar komend weekend

Vanaf vrijdag 4 oktober 21.00 uur tot zondag 6 oktober 21.00 uur is het AFM Portaal niet bereikbaar. Vanaf zaterdag 5 oktober 06.00 uur tot zondag 6 oktober 21.00 uur is de AFM-website niet bereikbaar.

Randstad N.V.

Randstad N.V.

Hieronder vindt u informatie uit het register openbaarmaking voorwetenschap. Deze informatie is door de organisatie verstrekt.

Publicatie datum 18 jan 2007 - 08:00
Statutaire naam Randstad N.V.
Titel Randstad breidt Formule 1 sponsorovereenkomst met AT&T Williams uit
Bericht Randstad Holding nv is verheugd om aan te kondigen dat zij een driejarige sponsorovereenkomst heeft afgesloten met het AT&T Williams-team. Na een succesvolle samenwerkingsovereenkomst in 2006, met name in Duitsland, Spanje, Turkije en Azië, zal Randstad het sponsorcontract uitbreiden, het Randstad-logo zal vanaf dit jaar zichtbaar zijn op de neus van de nieuwe FW29-raceauto. “Als een snelgroeiend bedrijf en als de derde grootste HR-dienstverlener in de wereld, wordt wereldwijde merkbekendheid steeds belangrijker, met name in onze groeimarkten,” aldus Ben Noteboom, CEO Randstad Holding. “Door uitbreiding van onze sponsorovereenkomst met het AT&T Williams-team worden onze medewerkers ondersteund door een merk dat wereldwijd steeds meer bekendheid krijgt.” “We zijn ons er altijd van bewust dat ons succes voorkomt uit de betrokkenheid en de kracht van de mensen in ons team. Net als Randstad geloven wij in teamwork en uitstekende medewerkers,” zegt Sir Frank Williams, oprichter van AT&T Williams. “Het doet ons genoegen om onze samenwerking met Randstad te versterken en hen te helpen bij het uitdragen van de boodschap dat mensen de basis zijn voor succes.” Succes in Formule 1 vereist betrokkenheid van een getalenteerd team dat zijn uiterste best doet. Dit komt overeen met het vermogen van Randstad om de beste mensen aan te trekken, te coachen en te behouden voor haar klanten over de hele wereld. Op dit moment zijn dagelijks meer dan 300.000 mensen aan het werk via Randstad, zij worden gemanaged en begeleid door Randstad-intercedenten verspreid over 2.637 vestigingen wereldwijd. Randstad is actief in 12 van de 17 landen die op de race-kalender staan en bevind zich daarmee in een goede positie om samen te werken met AT&T Williams. De overeenkomst zorgt voor een wereldwijde media-aandacht bij de Grand Prix, het gehele jaar door. Met 850 miljoen tv-kijkers per jaar, zal de Formule 1 de aantrekkelijkheid van het Randstad merk nog verder versterken. Randstad Holding nv

Datum laatste update: 06 oktober 2024